Звернення до учасників Євромайданів України, територіальних громад та депутатів обласних, районних та міських рад Львівської області, інших областей України щодо встановлення конституційного ладу на території області

Друк

Опубліковано 26 листопада 2013

Територіальні громади Святослав Грабовський Вільний Простір міліція встановлення конституційного ладу на території областіЗвернення до учасників Євромайданів України, територіальних громад та депутатів обласних, районних та міських рад Львівської області, інших областей України щодо встановлення конституційного ладу на території області шляхом усунення порушень Конституції в сфері державного управління та бюджетного процесу

Стаття 142 Конституції України стверджує, що доходи місцевих бюджетів, а саме бюджет АР Крим, обласні, районні бюджети, бюджети місцевого самоврядування, перебувають у власності територіальних громад.

Згідно зі ст. 7, ч. 9 Бюджетного кодексу України бюджетна система України — це розподіл суспільного багатства між громадянами і територіальними громадами. Громадяни і територіальні громади є відповідно власниками держави, зокрема місцевих бюджетів. Згідно зі ст. 319 Цивільного кодексу України власник володіє, користується і розпоряджається своїм майном на власний розсуд.

Згідно зі ст. 143 Конституції України обласні ради затверджують обласні бюджети, які формують з коштів державного бюджету для їх відповідного розподілу між територіальними громадами або для виконання спільних проектів.

Залучення львівської обласної державної адміністрації у процес розподілу суспільного багатства є можливим, якщо обласна державна адміністрація є органом виконавчої гілки державної влади. Водночас, Львівська обласна державна адміністрація як така, що зареєстрована у єдиному реєстрі підприємств та організацій, не є органом виконавчої влади.

Згідно з Положенням про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) - це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами. Суб'єктами Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України є юридичні особи та відокремлені підрозділи юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, що знаходяться на території України та провадять свою діяльність на підставі її законодавства.

Згідно зі статтею 55 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання є юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані в установленому законом порядку. Згідно зі статтею 58 цього ж кодексу суб'єкт господарювання підлягає державній реєстрації як юридична особа чи фізична особа — підприємець у порядку, визначеному законом. Стаття 43 цього ж кодексу забороняє здійснення підприємницької діяльності органам державної влади, а статтею 56 визначено, що суб'єкт господарювання може бути утворений за рішенням власника або уповноваженого ним органу. Тому сьогодні існує суб'єкт господарювання — Львівська обласна державна адміністрація, але не існує відповідного органу виконавчої влади.

Згідно зі ст. 6, ч. 1 Європейської хартії місцевого самоврядування без шкоди для більш загальних законодавчих положень територіальні громади (локальні влади) мають можливість визначати свої власні внутрішні адміністративні структури з урахуванням місцевих потреб і необхідності забезпечення ефективного управління.

Наголошуємо на особливій ролі у цьому процесі правоохоронних органів. Зокрема, зазначимо, що Головне управління Міністерства внутрішніх справ України у Львівській області є юридичною особою, йому присвоєно код ЄДРПОУ 08592247, а отже також є суб'єктом господарювання. Зокрема, за рішенням господарського суду Львівської області ГУ МВС України у Львівській області зараз виплачує Львівській залізниці борг у більш як 700 тис. грн. і буде це робити до 2023 року! Більше того, позивач Львівська залізниця вимагав звернення стягнення на кошти та інше майно ГУМВСУ у Львівській області, а також арешт його майна, тобто нашого з вами майна ...

Крім того, згідно зі Статтею 38 Закону України про місцеве самоврядування до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить зокрема підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо створення відповідно до закону міліції, що утримується за рахунок коштів місцевого самоврядування, вирішення питань про чисельність працівників такої міліції, про витрати на їх утримання, здійснення матеріально-технічного забезпечення їх діяльності, створення для них необхідних житлово-побутових умов.

Чи є у нас така міліція? Вона просто не існує!

Територіальні громади Святослав Грабовський Вільний Простір міліція встановлення конституційного ладу на території областіХіба запобігання правопорушенням, їх розкриття, розшук осіб, які їх вчинили, забезпечення безпеки громадян може бути господарською діяльністю? Давайте виконаємо ст. 1 Закону України про міліцію, де чітко зазначено: міліція — державний озброєний орган виконавчої влади, який захищає життя, здоров'я, права і свободи громадян, власність, природне середовище, а не займається господарською діяльністю!

Тому створення виконкому Львівської обласної ради, виконкомів відповідних районних рад є їх правом та обов'язком у відповідності з Конституцією України, Європейською хартією місцевого самоврядування та рядом інших законодавчих актів України для забезпечення процесу ефективного управління та перебігу бюджетного процесу, забезпечення особистої безпеки громадян, захисту їх прав і свобод, законних інтересів. І, як наслідок, у конституційний та законний спосіб, ми отримаємо можливість для створення державного озброєного органу, що захищає громадян, а не інтереси окремих олігархічних груп.

У цьому процесі встановлення реального народовладдя закликаємо депутатський корпус, мерів міст, голів сільських рад надавати максимальну підтримку участі жителів сіл, селищ та міст Львівської області у здійснені місцевого самоврядування безпосередньо. У будь-який спосіб, визначений Європейською хартією місцевого самоврядування. Насамперед за умов, що склалися в Україні, через загальні збори згідно з правом громади самостійно вирішувати будь-яке питання місцевого значення у відповідності зі ст. 140 Конституції України.

Слава Україні!

Ігор Гурняк, Асамблея ГО МСБУ, Осип Магур, депутат Львівської обласної ради, Святослав Грабовський, Вільний простір